Masaż Poznań

Masaż klasyczny

Masaż ma na celu działanie lecznicze lub relaksacyjne, poprzez wykonywanie określonych ruchów (w określonym tempie i z określoną siłą). Jest popularną metodą terapeutyczną. Wykonywany jest zgodnie z przebiegiem mięśni, naczyń krwionośnych i limfatycznych (od obwodu, w kierunku serca). Powinien być bezbolesny, wykonywany  ręcznie przez terapeutę. Zabieg 30 minutowy. Jest to czas, kiedy możliwe jest wykorzystanie specjalistycznych technik fizjoterapeutycznych, dzięki którym możliwe jest pozbycie się wielu dolegliwości i uzyskanie wielu korzyści zdrowotnych. Taki masaż leczniczy w Poznaniu stosuje się w leczeniu schorzeń i dolegliwości bólowych kręgosłupa, w nerwobólach, zaniku mięśni, różnych chorobach reumatycznych i wielu innych przypadłościach. Dobry masaż kręgosłupa w Poznaniu czy innych części ciała, wykonywany przez profesjonalistów, których nie brakuje w naszej firmie, zadziała lepiej niż niejedna tabletka przeciwbólowa. Co ważne, może przynieść również pozytywne skutki relaksacyjne, a wszystko przez wzgląd na to, że dogłębnie oddziałuje na skórę, tkanki i mięśnie.

Masaż głęboki

Masaż tkanek głębokich wykonywany w Poznaniu jest formą pracy z ciałem nakierowaną na przywrócenie równowagi i prawidłowej funkcji w układzie mięśniowo-szkieletowym. Masaż tkanek głębokich jest podejściem terapeutycznym, w którym masażysta wykorzystuje różne techniki manualne i narzędzie służące usuwaniu restrykcji w układzie mięśniowo-powięziowym. Taki masaż leczniczy w Poznaniu pozwoli na usunięcie wszelkich napięć oraz różnych dysfunkcji w obrębie tkanek miękkich, dzięki czemu możliwe będzie zmniejszenie dolegliwości bólowych, a także zwiększenie gibkości mięśni, poprawa ich elastyczności. Co ważne, masaż w Poznaniu da szansę na przywrócenie prawidłowej postawy ciała. Warto wiedzieć, że dobrze przeprowadzony masaż tkanek głębokich jest w stanie dać ulgę w bólu, a także wpłynąć pozytywnie na jakość życia osoby borykającego się z wieloma problemami w obrębie narządów ruchu. Wiele osób odczuwa również odprężenie i relaks, gdyż masaż ten rewelacyjnie rozluźnia spięte mięśnie. Zachęcamy do skorzystania z oferty naszych masaży w Poznaniu, gdzie nasi profesjonalni fizjoterapeuci zrobią wszystko, aby pomóc pozbyć się problemu i dać pełne odprężenie w czasie wykonywanego zabiegu.