Masaż Poznań

Masaż klasyczny

Masaż ma na celu działanie lecznicze lub relaksacyjne, poprzez wykonywanie określonych ruchów (w określonym tempie i z określoną siłą). Jest popularną metodą terapeutyczną. Wykonywany jest zgodnie z przebiegiem mięśni, naczyń krwionośnych i limfatycznych (od obwodu, w kierunku serca). Powinien być bezbolesny, wykonywany  ręcznie przez terapeutę. Zabieg 30 minutowy. Jest to czas, kiedy możliwe jest wykorzystanie specjalistycznych technik fizjoterapeutycznych, dzięki którym możliwe jest pozbycie się wielu dolegliwości i uzyskanie wielu korzyści zdrowotnych. Taki masaż leczniczy w Poznaniu stosuje się w leczeniu schorzeń i dolegliwości bólowych kręgosłupa, w nerwobólach, zaniku mięśni, różnych chorobach reumatycznych i wielu innych przypadłościach. Dobry masaż kręgosłupa w Poznaniu czy innych części ciała, wykonywany przez profesjonalistów, których nie brakuje w naszej firmie, zadziała lepiej niż niejedna tabletka przeciwbólowa. Co ważne, może przynieść również pozytywne skutki relaksacyjne, a wszystko przez wzgląd na to, że dogłębnie oddziałuje na skórę, tkanki i mięśnie.

Masaż głęboki

Masaż tkanek głębokich wykonywany w Poznaniu jest formą pracy z ciałem nakierowaną na przywrócenie równowagi i prawidłowej funkcji w układzie mięśniowo-szkieletowym. Masaż tkanek głębokich jest podejściem terapeutycznym, w którym masażysta wykorzystuje różne techniki manualne i narzędzie służące usuwaniu restrykcji w układzie mięśniowo-powięziowym. Taki masaż leczniczy w Poznaniu pozwoli na usunięcie wszelkich napięć oraz różnych dysfunkcji w obrębie tkanek miękkich, dzięki czemu możliwe będzie zmniejszenie dolegliwości bólowych, a także zwiększenie gibkości mięśni, poprawa ich elastyczności. Co ważne, masaż w Poznaniu da szansę na przywrócenie prawidłowej postawy ciała. Warto wiedzieć, że dobrze przeprowadzony masaż tkanek głębokich jest w stanie dać ulgę w bólu, a także wpłynąć pozytywnie na jakość życia osoby borykającego się z wieloma problemami w obrębie narządów ruchu. Wiele osób odczuwa również odprężenie i relaks, gdyż masaż ten rewelacyjnie rozluźnia spięte mięśnie. Zachęcamy do skorzystania z oferty naszych masaży w Poznaniu, gdzie nasi profesjonalni fizjoterapeuci zrobią wszystko, aby pomóc pozbyć się problemu i dać pełne odprężenie w czasie wykonywanego zabiegu.

Masaż leczniczy kręgosłupa w Poznaniu wykonuje się w przypadku różnych schorzeń i dolegliwości, takich jak bóle pleców, zmęczenie mięśni, napięcia mięśniowe, przeciążenia, problemy z postawą czy dyskopatia. Masaż kręgosłupa może być stosowany także jako terapia wspomagająca w leczeniu wielu innych schorzeń.

Masaż kręgosłupa w Poznaniu może być stosowany w leczeniu różnych schorzeń i dolegliwości, takich jak:

• bóle kręgosłupa,
  • nerwobóle,
  • zanik mięśni,
  • bóle reumatyczne,
  • przeciążenia mięśniowe,
  • napięcia mięśniowe,
  • problemy z postawą,
  • dyskopatia,
  • zespoły bólowe kręgosłupa,
  • rehabilitacja po urazach i operacjach.

Przeciwwskazania do masażu kręgosłupa obejmują:

• ostre stany zapalne,
  • gorączka,
  • nowotwory,
  • zakrzepica,
  • żylaki,
  • infekcje skóry w miejscu masażu,
  • niestabilność kręgosłupa,
  • uszkodzenia tkanek w miejscu masażu,
  • ciąża (w przypadku niektórych technik masażu).

Zabieg masażu kręgosłupa w Poznaniu rozpoczyna się od oceny stanu pacjenta przez fizjoterapeutę. Następnie terapeuta wykonuje masaż, stosując różne techniki, takie jak uciskanie, rozcieranie, rolowanie czy wibracje. Zabieg trwa zwykle od 30 do 60 minut, w zależności od potrzeb pacjenta.

Masaż leczniczy przeprowadzany w Poznaniu może być początkowo nieco bolesny, zwłaszcza jeśli pacjent ma duże napięcia mięśniowe. Jednak terapeuta dostosowuje siłę nacisku i techniki masażu do indywidualnych potrzeb pacjenta, aby zminimalizować ból i dyskomfort.

Zabiegi masażu leczniczego w Poznaniu wykonywane są w gabinecie fizjoterapii i rehabilitacji DM Fizjoterapia, który znajduje się w budynku hali sportowej UAM (ul. Zagajnikowa 9, 61-602 Poznań).

Warto ze względu na korzyści zdrowotne, takie jak: redukcja bólu i napięć mięśniowych, poprawa krążenia, wzrost elastyczności mięśni oraz wsparcie w procesie rehabilitacji.