Fala uderzeniowa – Poznań

Fala uderzeniowa to nowoczesna forma terapii o dużej skuteczności. Pozwala na pozbycie się urazów i wielu dolegliwości bólowych. Terapia falą uderzeniową w Poznaniu polega na emitowaniu fal akustycznych, które potrafią przenosić energię w miejsca, gdzie odczuwane są dolegliwości bólowe. Dzięki temu możliwe będzie zregenerowanie tkanek miękkich, ścięgien, a także rozpoczęcie procesów leczenia ciała. Z terapii falą uderzeniową w Poznaniu powinny skorzystać wszystkie osoby, które cierpią na:

• kolano skoczka,
  • ból ścięgna podeszwowego,
  • ból ścięgna Achillesa,
  • ból ścięgna rzepki czy kolano biegacza,
  • bóle barku,
  • bóle w pachwinie,
  • ostroga piętowa,
  • łokieć tenisisty czy zapalenie nadkłykcia bocznego kości ramiennej,
  • stany pourazowe – krwiaki,
  • zwapnienia w obrębie mięśni i tkanek miękkich stawów.

Taka terapia może przynieść prawdziwą ulgę oraz pomóc pozbyć się wielu dolegliwości całkowicie i to w bardzo krótkim czasie. W naszej firmie stosujemy nowoczesne metody, które wyróżniają się ogromną skutecznością działania.

Jakie są zalety terapii falą uderzeniową w Poznaniu?

Terapia falą uderzeniową wykonywana w Poznaniu w naszym gabinecie może przynieść szybką ulgę w dolegliwościach bólowych. Jest metodą nieinwazyjną, dzięki czemu może być stosowana przez wiele osób. Pozwala na przywrócenie sprawności ruchowej, poprawia metabolizm ciała i mikro cyrkulację tkanek. Co ważne, zmniejsza także napięcie mięśnie, ujędrnia ciało, rozpuszcza zwapniałe fibroblasty oraz prowadzi do zwiększenia produkcji kolagenu, co ma szczególne znaczenie w leczeniu wielu urazów i schorzeń. Terapia falą uderzeniową to bardzo krótki czas, gdyż potrzebnych jest jedynie około 3-5 zabiegów do osiągnięcia konkretnych efektów. Wiele osób pozytywne efektywne zauważa nawet po pierwszym zabiegu, dlatego warto zgłosić się do naszego gabinetu, w którym posiadamy nowoczesne technologie do przeprowadzania wielu terapii.

Fala uderzeniowa – przeciwwskazania

Przeciwwskazaniem do wykonania terapii falą uderzeniową jest:

• choroba nowotworowa;
  • zakrzepica;
  • hemofilia;
  • przyjmowanie środków przeciwzakrzepowych;
  • leczenie kortyzonem do 6 tygodni przed pierwszym zabiegiem.

Fala uderzeniowa to forma energii, która jest wykorzystywana w fizjoterapii do leczenia różnych dolegliwości mięśniowo-szkieletowych i chorób związanych z bólem.

Fala uderzeniowa działa poprzez wprowadzenie energii akustycznej w ciało pacjenta, co może prowadzić do stymulacji procesów gojenia się i regeneracji tkanek, zmniejszenia bólu oraz poprawy funkcji mięśni i stawów.

Fala uderzeniowa może być stosowana w leczeniu takich chorób jak: zapalenie ścięgna Achillesa, ból pleców, zapalenie stawów, zapalenie łokcia tenisisty, zespół bólowy kręgosłupa, stwardnienie rozsiane, a także w leczeniu urazów sportowych.

Tak, fala uderzeniowa jest bezpieczną metodą leczenia, o ile jest przeprowadzana przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów. Warto zauważyć, że fala uderzeniowa jest nieinwazyjna i nie wymaga znieczulenia ani hospitalizacji.

W Poznaniu można skorzystać z leczenia falą uderzeniową w wielu placówkach medycznych, m.in. w DM Fizjoterapia.

Koszty leczenia falą uderzeniową w Poznaniu zależą od konkretnej placówki medycznej oraz rodzaju leczenia. Przykładowo, w DM Fizjoterapia ceny wahały się w 2021 roku w granicach od 70 do 100 zł za jedną sesję.

Efekty leczenia falą uderzeniową mogą być różne i zależą od indywidualnego przypadku pacjenta. Możliwe korzyści to m.in. zmniejszenie bólu, poprawa zakresu ruchu w stawach, regeneracja tkanek oraz poprawa jakości życia.

W większości przypadków nie jest wymagane skierowanie od lekarza do leczenia falą uderzeniową, jednakże warto skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem leczenia, aby wykluczyć przeciwwskazania.

Terapia falą uderzeniową w DM Fizjoterapia jest bezbolesna i nieinwazyjna. Pacjent leży na leżance, a terapeuta prowadzi głowicę urządzenia po powierzchni skóry. Są to krótkie sesje, które trwają od kilku do kilkunastu minut.